spełniłam swoje postanowienie noworoczne.

18:53

Cześć!
             

              Długo zabierałam się do napisania tego posta. Nie miałam weny, sama nie byłam do końca pewna tego, co chcę napisać w tym pierwszym poście na blogu, którego założenie z Izą, moją przyjaciółką, obgadujemy od dobrego miesiąca. Chciałyśmy stworzyć miejsce, nasz własny kąt w sieci dla siebie – i dla was. Chcemy, aby ten blog odzwierciedlał nas, nasze zainteresowania i pasje. Nie chcę, aby ten blog miał metkę modowego, urodowego czy fit. To jest po prostu nasze miejsce w sieci. O modzie, zdrowiu, urodzie, lifestylu. I tak oto powstał Sightmess.  
                Kiedy myślę o postanowieniach noworocznych, myślę o tym, co postanawiam sobie co roku: żeby schudnąć, żeby zadbać o paznokcie, żeby zaoszczędzić. W  tym roku miałam jedno postanowienie – nasz  blog ruszy i będzie kwitł tak długo, aż w końcu będę mogła go z dumą prezentować  światu. I powoli, małymi kroczkami zmierzam ku temu, by to się stało.
                Nie chcę się rozpisywać dziś. Stay tuned, oczekujcie naszych postów i przede wszystkim nas. Ruszamy wkrótce z wielkim impetem!
Justyna

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

wkrótce!